Storing in datacenter delft (opgelost)

storing




Vanwege verbindingsproblemen in de datacenters van onze leverancier kunt u problemen ondervinden met gebruik van Outlook en bezoeken van sommige websites. Wij zijn op de hoogte van het probleem en samen met de leverancier bezig de storing z.s.m. te verhelpen.
Wat betekent dit voor u? Op dit moment is er bij de leverancier van het datacenter een routeringsprobleem naar verschillende websites dit kan betekenen dat bepaalde websites vanaf onze cloud omgeving niet te bereiken zijn. Ook kunt u problemen ondervinden met het gebruik van Outlook.

Tijdslijn:
9:00 Eerste meldingen storing connectiviteit internet/netwerk
9:15 Update: melding gedaan bij de leverancier van het datacenter delft
9:30 Update: onderzoek toont aan dat de verbinding wegvalt na de eerste Core switches in DC Delft. De storing bevindt zich buiten ons domein. Er wordt door de leverancier van het datacenter Delft verder onderzoek gedaan.
9:45 probleem is aangemeld bij het datacenter beheerder, zij zien het probleem ook
10:45 We hebben bericht gekregen van de beheerder dat zij een aanpassing hebben gedaan.
Het probleem lijkt daarmee opgelost.

Dit bericht wordt bijgewerkt en bijgehouden zodra er meer informatie is.

Deel dit bericht via

Facebook
Twitter
LinkedIn

Nog meer vacatures

Vacature: Projectmedewerker

Uitdagende functie ICT projectmedewerker. Ben jij in staat zelfstandig cloud-oplossingen te realiseren en geef jij klanten graag de juiste adviezen over uiteenlopende vraagstukken? Weet jij

Lees verder »