Uitdagende functie als Sales-Medewerker
Ben jij een echte verkoper die houdt van mensen en ICT? Wil jij samen mooie stappen zetten met relaties? En houd jij van werken in een competitieve IT branche? Bekijk dan snel onze vacature voor Sales medewerker!
Herken jij jezelf hierin?
Dan pas je goed bij ons!
Als Sales medewerker..
… ben je verantwoordelijk voor het adviseren van potentiële én bestaande klanten op IT gebied. Je bent communicatief sterk en deinst er niet voor terug om potentiële klanten op diverse manieren te benaderen en binnen te halen.
Dit doe je bijvoorbeeld door leads na te bellen, mailings op te stellen en te versturen en social media zoals LinkedIn en Facebook bij te houden.
Heb je de interesse van een potentiële klant gewekt? Dan stel je een passende offerte op en volg je deze later natuurlijk ook weer op.
Naast communicatie met klanten, ondersteun je ook jouw collega’s bij commerciële vragen.
Richting bestaande klanten ben jij samen met je collega’s telefonisch en per mail aanspreekpunt wanneer zij vragen hebben over bijvoorbeeld nieuwe hardware, een nieuwe cloud-omgeving of de ontvangen factuur.
Dit ben jij
• Je bent in het bezit van een MBO of HBO diploma, of je hebt door werkervaring dit werk- en denkniveau
bereikt.
• Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan;
• Onze klanten spreken vloeiend Nederlands, jij dus ook;
• Sommige klanten spreken Engels, jij kunt je hierin dan ook prima redden;
• Je bent communicatief sterk en je bent een goede gesprekspartner voor zowel blije als minder blije klanten;
• Je bent in het bezit van een rijbewijs, zodat je indien nodig ook naar klanten toe kunt met één van onze auto’s;
• Je hebt affiniteit met ICT
Daar staat tegenover
Voor wat hoort wat..
26 vakantiedagen per jaar
Eigen verantwoordelijkheid en vrijheid
Een gaaf kantoor
Een auto voor veilige privé- en werkkilometers
Dagelijkse lunch
Flexibel thuis of op kantoor
Jaarlijks studie budget
Toffe collega's
Hoe ziet mijn werkdag er dan ongeveer uit?
Gisteren werkte je thuis, vandaag werk je weer een dag op kantoor. Je bent lekker vroeg aanwezig dus je start de dag met een kort potje poolen met je collega terwijl je elkaar ondertussen bijpraat over wat er zoal speelt. Even snel overleggen over werk was nog nooit zo leuk!
Nadat je een goede bak koffie hebt gezet en je jezelf hebt geïnstalleerd op je werkplek wordt je al gebeld door één van de servicedesk collega’s. Hij vraagt of je een offerte voor hem wilt aanpassen en opnieuw naar een klant kunt versturen. Nadat je hebt opgehangen open je het CRM systeem en zie je dat je vandaag een aantal klanten moet nabellen en een actie moet versturen via de nieuwsbrief. Maar eerst verstuur je de aangepaste offerte.
Is het alweer zo laat? De ochtend is voorbij gevlogen; tijd voor lunch! Je collega heeft net boodschappen gedaan en je helpt hem even bij het dekken van de tafel. Na de lunch loop je door naar onze mooie vergaderruimte en schuif je aan bij een video-meeting. In de tussentijd krijg je een e-mail met een vraag over de offerte van nieuwe laptops die je gisteren verstuurd hebt.
Na de meeting stuur je direct een e-mail terug en bel je de klant daarna op om je antwoord telefonisch toe te lichten. Hierna verstuur je de actie via de nieuwsbrief die nog op je to do lijst stond. Is er nog tijd over, dan pak je ook nog wat taken van de bellijst op.